۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۶۲۲۲
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با بیان ایکه مشکلات اقتصادی با رونق تولید حتما برطرف می‌شود، گفت: اولین وظیفه دولت برای رونق بخشی به تولید داخلی، ایجاد فضای کسب و کار ساده است.
به گزارش پایداری ملی، محمد مهدی مفتح در تویسرکان، اظهار داشت: رونق تولید داخلی، کاهش نرخ بیکاری و کنترل تورم را به دنبال دارد و موجب پویایی حوزه اقتصاد می شود.

وی بیان کرد: قوانین کار، مالیات، فرآیند اخذ مجوزها و نحوه ارائه تسهیلات همگی مسائل مرتبط به فضای کسب و کار هستند که یک فعال اقتصادی در طراحی و شکل گیری آنها نقشی ندارد اما به دلیل الزامات قانونی باید انجام دهد. در چنین شرایطی، دولت اگر بخواهد تولید را رونق دهد باید چنین روندی را ساده و تسهیل کند.

مفتح  حل معضلات اقتصادی و توجه به اشتغال‌زایی و معیشت عمومی مردم را اولویت کنونی مدیریت کلان کشور دانست و تاکید کرد: به رغم وجود مشکلات و کمبودها در حوزه اقتصاد، هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت ابراز کرد: اگر با وحدت و هم افزایی همه نیروهای خود را با اراده‌ای راسخ برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی گردهم بیاوریم بدون تردید تحریم های اقتصادی نمی تواند بر اقتصاد داخلی تاثیرات مخرب داشته باشد.

وی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به ظرفیت ها و قابلیت‌های داخلی قابل حل است و باید سیاست راهبردی در این زمینه با توجه به این رویکرد اتخاذ شود.

مفتح افزود: باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و رونق تولید داخلی، بیشترین بهره وری را ایجاد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر