۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۶۱۸۲
با استقرار بیمارستان صحرایی
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی در مناطق سیل‌زده استان گفت: این بیمارستان سیار با 120 کادر پزشکی، پرستاری و نیروهای متخصص از امروز به مردم سیل‌زده آق‌قلا خدمات می‌دهد.
به گزارش پایداری ملی، علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هشت اکیپ سیار پزشکی برای ارائه خدمات درمانی در منطقه سیل‌زده استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های مهندسی در بخش‌های سیل زده استان مازندران در حال بررسی فنی هستند، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که نیازهای مردم تامین شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از 27 اسفند یگان‌های عملیاتی 45 جواد الائمه (ع)، یگان زرهی عمار و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه نسبت به راهگشایی مناطق سیل‌زده وارد عمل شدند، تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان برطرف شود ما در کنار مردم خواهیم بود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه یگان‌های نیروی زمینی سپاه در زمینه بازگشایی راه در نقاطی که رانش کوه وجود داشت وارد عمل شد بخش عمده‌ای از نیروهای سپاه در آق‌قلا و گمیشان حضور دارند و مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر