۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۶۱۶۸
بسته خبری شهرستان‌های خراسان رضوی
بسته خبری شهرستان های خراسان رضوی اخباری از شهرستان‎‌های سبزوار و بردسکن در حوزه سفرهای نوروزی آمده است.
به گزارش پایداری ملی، بسته خبری شهرستان های خراسان رضوی اخباری از شهرستان‎‌های سبزوار و بردسکن در حوزه سفرهای نوروزی آمده است.

مراجعه 3 هزارو 488 بیمار به اورژانس بیمارستان‌های سبزوار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ، از مراجعه 3 هزارو 488 بیمار طی ۷۲ ساعت اخیر به اورژانس بیمارستان های این شهرستان خبر داد و گفت: 719 بیمار در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مدت بستری شدند.

محمد نعمت‌شاهی بیان کرد: همچنین به یک هزار و 759 خدمات پاراکلینیکی در بخش‌های بستری ارائه شد و 887خدمت پاراکلینیکی در واحدهای سرپایی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۷ عمل جراحی در بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی این مدت انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: 69 مورد زایمان در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: 450 نفر به درمانگاه های عمومی و تخصصی تابعه این دانشگاه مراجعه کردند.

کشف 2 تن زغال قاچاق در بردسکن

 فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن  گفت: در پی گشت‌زنی  ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محور بردسکن به بجستان  به یک دستگاه کامیونت حامل  زغال مشکوک برخوردند که برای  بازرسی  دقیق‌تر خودرورا متوقف کردند.

عباس نظافتی افزود گفت:  ماموران  از راننده جوان درخواست  ارائه مدارک  می کنند که فاقد هر گونه مدرک برای حمل این محموله زغال بود.

وی افزود:  این راننده محموله زغال را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به استان‌های شمالی کشور داشت  که با تیزبینی و هوشیاری ماموران این فرماندهی شناسایی و محموله دوتنی غال قاچاق کشف شد.

به گفته وی ارزش این مقدار زغال  450 میلیون ریال برآورد شده است که پس از  تشکیل پرونده  و بازجویی فرد متخلف به دادسرا معرفی شد و زغال‌های کشف شده تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد.

20هزار نیروی مرزبانی مأمور حفظ امنیت مسافران در شهرهای مرزی خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بردسکن گفت:  تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی تا الان موثر و مفید بوده و موضوع امنیتی در این شهرستان نداریم.

محمدکاظم تقوی گفت: قطعا محورهای مواصلاتی دراین شهرستان، نعمتی است برای رونق اقتصادی که با تجهیز شدن بیشتر، هیچ گونه نگرانی را نخواهیم داشت.

تقوی با بیان اینکه 3 هزار مقر نیروی انتظامی آماده بدرقه و خوش آمدگویی به مسافران و زائرین امام رضا(ع) هستند، بیان داشت:امسال نیروی انتظامی  در بخش مرزبانی 20 هزار نفر بسیح شدند تا شرایط خوب و امنی را برای مسافران فراهم کنند و امیدواریم درپایان، خدمات خود را به طور مطلوب انجام داده باشیم.

وی گفت: از کسانی که قصد سفر دارند،انتظار می‌رود رعایت نکات ایمنی را داشته باشند که متاسفانه حوادثی را در 3 روز اول عید داشتیم که خیلی تلخ بود.

سردار تقوی به تصادف محور سبزوار- بردسکن اشاره کرد و افزود:در مسیر سبزوار به بردسکن 4 نفر کشته شدند که با تلاش‌هایی که داشتیم امیدواریم این حوادث کاهش یابد و می‌طلبد مردم هم در طول مسیر سفر خود، مدیریت سفر را مدنظر داشته باشند و هر چند ساعتی استراحت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش ما جلب رضایت مردم به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: تا حضور آخرین زائر در صحنه هستیم تا موج دوم مسافرت‌های نوروزی هم تمام شود.

تقوی با اشاره به اینکه هیچ گونه تهدیدی در ایام نوروز نداشتیم، گفت: البته شرایط آب‌وهوایی کمی مسافرین را دچار مشکل کرد.

وی در ادامه به عملکرد پلیس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 97 بیش از 30 تن مواد مخدر کشور شد که نسبت به سال 97 افزایش 9 درصدی داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: با حضورمرزبانان غیور و پرتلاش، کمتر شاهد قاچاق مواد مخدر از مرزها بودیم  و از محورهای مواصلاتی که ازاستان‌های جنوبی و مرزهای شرقی به خراسان رضوی ختم می‌شود، بیشترین ورود موادمخدر را داشتیم.

۳ حادثه در جاده های غرب خراسان رضوی ۹ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس سبزوار از مصدومیت ۹ نفر بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در جاده‌های غرب خراسان رضوی خبر داد.

علی شریفان با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با موتور سیکلت در جاده روستای قزلقازشی، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد و بلافاصله عوامل اورژانس پایگاه هلالی جوین به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان حادثه پس از اقدامات اولیه برای ادامه روند درمانی به بیمارستان قمر بنی هاشم جوین منتقل شدند.

رئیس اورژانس سبزوار بیان کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

شریفان تصریح کرد: همچنین عصر امروز در حادثه دیگری بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری زانتیا در جاده شامکان - سنگرد یک سرنشین خودرو دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: مصدوم حادثه برای انجام روند درمانی توسط عوامل به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

رئیس اورژانس سبزوار با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار - نیشابور، گفت: این حادثه نیز عصر امروز رخ داد و پنج مصدوم برجای گذاشت.

شریفان افرود: مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده سلطان آباد-مشکان خبر داد که این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

رئیس اورژانس سبزوار در تشریح این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری چری ظهر امروز در جاده سلطان آباد - مشکان دچار واژگونی شد و  عوامل اورژانس پایگاه خوشاب به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه سرنشین خودرو دچار مصدومیت شدند و توسط آمبولانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

شریفان بیان کرد: اورژانس این شهرستان با داشتن ۲۶ پایگاه شهری و جاده ای، 30 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به مسافران و زائران بارگاه رضوی امداد رسانی می کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر