۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۴۴
نشست شورای پدافند غیرعامل استان روز سه شنبه 21 اسفند ماه به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از خوزستان، نشست شورای پدافند غیرعامل استان روز سه شنبه 21 اسفند ماه به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد 

استاندار خوزستان در این نشست گفت: بسیاری از تاسیساتی که در خوزستان ساخته شده بدون در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل بوده و باید برای به حداقل رساندن آسیب پذیری در تاسیسات اصول پدافند غیرعامل رعایت شود.

غلامرضا شریعتی افزود:مطالعاتی که در اداره کل پدافند غیر عامل انجام می شود باید عملیاتی شود و از این تحقیقات برای کمتر وارد شدن خسارت به استان در زمان وقوع بحران استفاده کرد.

وی گفت:در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی و نفت و نیروگاه ها لازم است که با اداره کل پدافند غیرعامل همکاری و مشارکت بیشتری شود تا کارهای امنیتی برای حفاظت از سرمایه های استان و کشور انجام شود.

شریعتی افزود: خوزستان یک استان مرزی است و نقل و انتقالات زیادی از مرزهای خشکی و آبی این استان انجام می شود لذا برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به استان به ویژه در حوزه پدافند زیستی باید با دقت و حساسیت بیشتری کار شود.

سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات کارگروه ها در سال 97 از اعضا خواست فعالیت و مشارکت خود را در سال پیش رو با جدیت ادامه دهند.

در این جلسه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان، کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک دقایقی به ارائه گزارش سالانه از اقدامات کارگروه محوله خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر