۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۵۶۵۷
جزئیات درگیری لفظی فرهودی و زم
روح الله زم روز گذشته با حضور در «ویژه برنامه آخر هفته»، در مورد مستند «ایستگاه پایانی دروغ» توضیحاتی را ارائه کرد، توضیحاتی که به مشاجره لفظی با مجری پیشین «صدای‎آمریکا» هم کشیده شد.
به گزارش پایداری ملی،روح الله زم با حضور در «ویژه برنامه آخر هفته»، در مورد مستند «ایستگاه پایانی دروغ» توضیحاتی را ارائه کرد، توضیحاتی که به مشاجره لفظی با مجری پیشین «صدای‎آمریکا» هم کشیده شد.

توضیح اینکه این برنامه حدود ۳ ساعت به طول انجامید و در ادامه بخش‌هایی از این صحبت‌های مطرح شده در این برنامه را می‌توانید بخوانید:

در بخشی از این برنامه «بیژن فرهودی» مجری سابق صدای آمریکا به روح‌الله زم می‌گوید تو واقعا اعتقاد داری که بیشتر از همه‌ما به زمین بازی آگاهی داری؟

«روح الله زم» پاسخ می‌دهد: بله، بله

فرهودی در ادامه گفت: چرا فکر می‌کنی تو که پنج‌سال است از ایران آمدی از همه ما مطلع‌تری؟

«روح الله زم» می‌گوید، چون دقیقا همین است! آقای فرهودی چرا از اینکه گفتم از شما مطلع‌ترم ناراحت شدید! شما نمی‌دانستید پایگاه‌های بسیج در مسجد تشکیل می‌شوند بعد مدعی هستید که از من از اوضاع بیشتر اطلاعات دارید!

در ادامه این برنامه «زم» از آشنایی خود با فرهودی می‌گوید تا جو برنامه کمی آرام شود که فرهودی اینگونه پاسخ می‌دهد: من تا قبل از پخش اولین برنامه، اصلا هیچ ارتباطی با شما نداشتم جناب زم!

زم در واکنش به این اظهار نظر می‌گوید ما قبل از برنامه هم باهم ارتباط داشتیم.

فرهودی در ادامه خطاب به زم می‌گوید من به انداره سن شما در مورد ایران اطلاعات دارم آقای زم!

فرهودی در ادامه به زم می‌گوید: الان خوشحالی که اینقدر معروف شدی؟ زم هم پاسخ می‌دهد: من معروف بودم!

 او در ادامه در مورد آن بخش از صحبت‌هایش که گفته بود «رضا پهلوی حتی در حد بخشداری هم نیست چه رسد به اینکه بخواهد شاه شود»، گفت: جمهوری اسلامی صحبت‌های من را تقطیع کرده من گفتم که خاندان پهلوی به دنبال قدرت نیستند و حتی حاضرند در یک بخشداری به مردم ایران خدمت کنند.

این در حالیست در این مستند بار‌ها زم با تمسخر می‌گوید پهلوی حتی در سطح بخشداری هم نیست.

او در بخشی از این مستند در تماس با پدرش که به او به شوخی می‌گوید آنجا بمان شاید [در حکومت آینده]بخشدار شوی، پاسخ می‌دهد: بخشداری که برای پهلوی است، من رئیس صداوسیما می‌شوم.

در بخشی از این برنامه وفا نیک‌فر که در این برنامه به عنوان تاجری موفق در استرالیا معرفی می‌شود و قرار بوده تا به روح‌الله زم برای تاسیس شبکه ماهواره‌ای آمدنیوز کمک مالی کند می‌گوید: روح الله زم اوایل فریب خورد، به او بار‌ها گفتم بیا و بگو فریب خوردی، ما باید این شهامت را داشته باشیم که صادقانه بگوییم که فریب خوردیم!

او در ادامه نام فردی را می‌برد و می‌گوید «روح الله گفته این فرد یکی از بستگان نزدیک یکی از مقامات کشور است و ادعای زم در مورد نسبت فامیلی این فرد به آن مقام را رد می‌کند» و می‌گوید: من جز دروغ از این فرد [شیادی که خود را برادرزاده یکی از مقامات مشهور کشور معرفی کرده]چیزی نشنیده‌ام!

نیک‌فر در ادامه تاکید می‌کند که مامور‌های جمهوری اسلامی بسیار زیرک هستند.

او در ادامه مجددا گوشزد می‌کند: این‌ها بیش از تصور مردم ایران زیرک هستند.

نیک‌فر در ادامه در خصوص انتشار عکس پاسپورت زم و خانواده‌اش در مستند ایستگاه پایانی دروغ گفت: متاسفانه روح الله زم فریب خورد و تصاویر پاسپورت خود و خانواده‌اش در اختیار آن‌ها قرار داد.

 روح الله زم در مورد بخشی از این مستند که او مشغول به خوردن مشروب است می‌گوید: دکتر تجویز کرده که با توجه به اینکه ورزش نمی‌کنی و امکان لخته شدن خون وجود دارد مشروب بخور.

او در مورد میومیو کردنش در مستند «ایستگاه‌پایانی‌دروغ» نیز گفت: میومیو اصطلاح وفا نیکفر است که در دهان من افتاد و آنجا گفتم!

زم در مورد جمله‌ای که در مستند می‌گوید «مهسا بیا جلوی دوربین غریبه نیست» می‌گوید: اشتباه کردم که مهسا همسرم را مقابل دوربین آوردم!


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر