۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۵۴۸۸
پیگیری آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری
در پیگیری از کمیته اجرای طرح رجیستری تایید شد که در حال حاضر فقط تلفن همراه مشمول طرح رجیستری است و سایر تجهیزات هنوز مشمول طرح نشده‌اند.

به گزارش پایداری ملی، چندی پیش اخباری از آغاز رجیستری سایر تجهیزات سیم‌کار خور از جمله مودم و روتر در آینده نزدیک منتشر شد.

از جمله اینکه حمیدرضا دهقانی‌نیا معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود که رجیستری موبایل تمام شده، اما این طرح قرار است، برای مودم‌ها، دانگل‌ها (مودم‌های کوچک) و روترها (مسیریاب‌ها) به زودی اجرا شود.

گذشت زمان از این موضوع، سوالاتی را درباره مشمول شدن یا نشدن سایر تجهیزات سیم‌کارت خور در طرح رجیستری ایجاد کرد و برخی کاربران آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری برای خرید تجهیزات سیم‌کارت خور را سوال می‌کردند.

کمیته اجرای رجیستری اعلام شد که «اکنون فقط تلفن همراه مشمول طرح رجیستری است و سایر تجهیزات هنوز مشمول طرح نشده‌اند و در جلسات آتی کمیته راهبری درباره زمان مشمولیت سایر تجهیزات تصمیم‌گیری خواهد شد. احیانا اگه کسی صاحب تجهیز سیم‌کارت خور است و مشکلی برای آن تجهیز حادث شده به مرکز تماس همتا مراجعه کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر