۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۲۲۷
برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در محل سالن جلسات حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، نمایندگان اداره کل اطلاعات، دادگستری، دادستانی، فرماندهی سپاه روح الله و نیروی انتظامی، مدیران گمرک و استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست استان تشکیل گردید. این جلسه بمنظور بررسی وضعیت مقابله با تهدیدات و ارائه گزارشات اقدامات انجام شده برگزار شد.
سید محمد قائم مقامی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، برگزاری جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم  در محل سالن جلسات حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، نمایندگان اداره کل اطلاعات، دادگستری، دادستانی، فرماندهی سپاه روح الله و نیروی انتظامی، مدیران گمرک و استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست استان تشکیل شد. این جلسه بمنظور بررسی وضعیت مقابله با تهدیدات و ارائه گزارشات اقدامات انجام شده برگزار شده است.

در این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل بر گسترش آموزش و آشنایی همه اقشار جامعه با خطرات تاکید کرد، آگاه سازی در این زمینه را حائز اهمیت دانست، همچنین خاطرنشان کرد: با پیشرفت روزافزون دانش تهدیدات نیز ارتقاء یافته و رصد و پایش تهدیدات نوین از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل ‌میباشد.

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم به ارائه گزارش پیرامون تمهیدات اتخاذ شده در این حوزه پرداختند و راهکارهای لازم برای مقابله با تهدیدات را بیان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر