۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۴۷۵۰
فروچاله های بوجود آمده به عنوان دغدغه‌ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.
به گزارش پایداری ملی، محمد احمدی در مراسم افتتاحیه خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب گفت: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان میناب، سد استقلال است و مردم این انتظار را دارند که از آب ذخیره شده در آن برای همین منطقه نیز استفاده شود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۳ سال تنها ۴۰ درصد پیشرفت و تکمیل فاضلاب شهری میناب را شاهد بوده‌ایم.

وی، تصریح کرد: در بارندگی اخیر نبود فاضلاب شهری به وضوح قابل مشاهده بود و باید هرچه سریع‌تر با تأمین اعتبار لازم این پروژه را به اتمام رساند.

احمدی، بیان کرد: لایروبی رودخانه‌های شهرستان میناب باید انجام شود تا در هنگام بارندگی شاهد طغیان آب حاصل از باران در حاشیه رودها و منازل نباشیم.

فرماندار ویژه میناب، گفت: بیشترین نگرانی ما در خصوص آب روستایی، فرسوده بودن شبکه آبرسانی است که دائماً این موضوع مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی، تاکید کرد: فروچاله های بوجود آمده به عنوان دغدغه‌ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.

احمدی، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ کیلومتر از خیابان‌های میناب تاریک است و باید مجموعه وزارت نیرو با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به روشنایی آن اقدام کنند.

 بهره برداری از خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب با اعتبار ۱‌۱۰۰ میلیارد ریال با حضور قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در شاخه شمالی دشت میناب آغاز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر