۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۴۲۰۹
جلسه تحلیل و بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل استان در محل سالن جلسات شهیدامامی استانداری فارس با حضور سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، مدیرکل پدافند غیرعامل استان،معاون حراست کل استان ، مسئولین حراست و رابطین پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در این جلسه ابتدا سید احمد احمدی زاده معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت :  تهدیدات امروز دشمن پیچیده، علمی و فناورانه شده است و باید همه مدیران توان خود را برای مصون سازی کشور انجام دهند

وی ضمن تشریح طرح مذکور، درخصوص ضرورت مطالعات طرح پدافند غیرعامل دراستان و تجمیع کلیه مطالعات جهت شناخت تهدیدات و ارائه راهکارها به ارائه مطالب پرداخت .


در ادامه قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته و حضور مدعوین در جلسه ، بر جمع آوری اطلاعات پایه با دقت بالا از دستگاه های اجرایی تاکید کرد.


 پاک نژاد : طرح جامع پدافند غیرعامل را از ضروریات خواند و ادامه داد که اهمیت و ضرورت تهیه این طرح طرح بعنوان یک طرح راهبردی و نقشه راه در استان بر کسی پوشیده نیست و تحقق این مهم مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و متولیان امر در استان می باشد .


وی افزود با تلاشی مضاعف سعی بر آن داریم که طرح جامع پدافند غیرعامل استان تا پایان سال 1397 به به نتیجه مطلوب برسد تا بتواند بعنوان یک نقشه راهبردی در اختیارتصمیم گیران و برنامه ریزان استان قرار گیرد   

وی همچنین درتشریح طرح جامع پدافند غیرعامل استان گفت:این طرح سندی است  راهبردی با چشم انداز 5 ساله پس از شناخت های همه جانبه وضعیت موجود زیرساخت های استان و همچنین سطوح تهدیدات و آسیب پذیری ، راهبرد ها سیاست ها و برنامه های توسعه  یا در قالب نقشه راه از منظر پدافند غیرعامل ارائه می دهد.

در ادامه کتر گوهری مسئول پدافند غیرعامل حراست کل استان فارس کارشناس حوزه پدافند غیرعامل ضمن تشریح مطالبی پیرامون اصول و الزامات پدافند غیرعامل و تهدیدات محتمل در این حوزه ، به بیان ضرورت ، نقش کلیدی  و اثر بخشی این طرح در هدایت سایر طرح ها در استان به ویژه در حوزه های متعدد پدافند غیرعامل پرداخت .

گوهری بیان داشت : پدافند غیرعامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی در جامعه دارد . و در همین راستا به گستردگی حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و هم افزایی، تاب آوری و ایستادگی و ارتقاء آستانه تحمل در جامعه را از نتایح پدافند غیرعامل در جامعه خواند و اهتمام همه مسئولین به این مهم را خواستار شد .  



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر