۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۴۲
توسط بسیج
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بکارگیری بزرگترین شبکه اطلاع رسانی تصویری کشور توسط بسیج، گفت: این سامانه اکنون در 240 شهرستان آماده به کار است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش پايداري ملي، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعین در مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصویری بسیج که امروز چهارشنبه با حضور سرلشکر جعفری صورت گرفت، گفت: اهتمام جدی بسیج به مسئله فناوری اطلاعات ایجاد بزرگترین شبکه مذاکره تصویری و اطلاع رسانی کشور را سبب شده‌است.

نقدی با تاکید بر اینکه این سامانه در حال تکمیل است‌، ‌گفت: آنچه امروز شاهد افتتاح آن بودیم بزرگترین شبکه اطلاع رسانی تصویری کشور است که تاکنون شبکه‌ای به این گستردگی در کشور نداشتیم.

وی ادامه داد: این سامانه به ما چند فرصت می‌دهد که یکی از آنها به حداقل رساندن رفت و آمدها است.

وی افزود: با این سامانه، بسیجیان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هم ارتباط داشته باشند و از برجسته‌ترین اساتید در دوردست‌ترین نقاط استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: امکان گزارش زنده از برنامه‌های مهم بسیج در سراسر کشور برای فرماندهان سپاه و بسیج از جمله امکانات این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای فناوری فرهنگ سازی کنیم، گفت: هر هفته یکشنبه صبح با 400 الی 500 فرمانده پایگاه‌ةای بسیج ارتباط خواهیم داشت و دیدگاه‌هایمان را از طریق این سامانه به صورت مستقیم با آنها در میان می‌گذاریم.

وی در پایان اظهار داشت: این سامانه اکنون در 240 شهرستان آماده به کار است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر