۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۴۰۹۵
جلسه شورای اداری شهرستان میانه با محوریت پدافند غیرعامل و فضای مجازی و سایبری و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، جانشین قرارگاه سایبری استان و به ریاست فرماندار ویژه شهرستان میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،علیرضا کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجمه های مختلف از سوی دشمنان نظام واقع شده که نقش پدافند غیرعامل در حفظ و پایداری آن غیرقابل انکار است.

کریمی در ادامه با بیان اینکه پدافند غیرعامل از ضروریات حفظ نظام به شمار می رود، بر لزوم وحدت رویه و همدلی از سوی مسئولین جهت پیاده سازی اهداف پدافند غیرعامل تاکید نمودند.

ایشان افزودند: با توجه به این که بسیاری از تهدیدات و آسیب ها از جانب فضای سایبری اتفاق می افتد به همین خاطر در استان و شهرستان ها قرارگاه پدافند سایبری با اعضای مشخص تشکیل شده که همکاری تمام دستگاه های استانی برای کنترل و مدیریت تهدیدات این فضا لازم و ضروری است.

علیرضا صالحی جانشین قرارگاه سایبری استان در این جلسه گزارشی از تهدیدات و آسیب های دستگاه های اجرایی استان که بر اساس بازدیدهای قرارگاه پدافند سایبری و مرکز افتای استان احصاء شده، ارائه کردند.

فرماندار میانه نیز در این جلسه در خصوص بی‌توجهی به تهدیدهای فضای مجازی، گفت: عمده آسیب‌هایی که جوانان و جامعه متحمل می‌شوند در حوزه فضای مجازی است که باید از طریق آموزش، آگاه سازی و کنترل از هر گونه آسیب به این نسل پیشگیری کرد.

گفتنی است با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل و جانشین قرارگاه سایبری استان با همراهی فرماندار ویژه شهرستان میانه از مجتمع فولاد آذربایجان و سیلوی میانه بازدید بعمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر