۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۳۷۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم باید برای تحقق حماسه اقتصادی به صورت منسجم عمل کند و شرایط اقتصادی تحت ‌تأثیر تحریم را مدیریت کند، گفت: تیم اقتصادی، روحیه اعتماد بین مردم و مدیریت اقتصادی کشور ایجاد کند.

   اسماعیل جلیلی، در مورد ویژگی‌های کابینه اقتصادی دولت یازدهم برای تحقق حماسه اقتصادی گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی، انتظار تحقق بخش دوم اهداف سال می‌رود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت یازدهم باید برای تحقق اهداف اقتصادی به صورت منسجم عمل کند و شرایط اقتصادی تحت‌ تأثیر تحریم را به درستی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم باید نوسانات اقتصاد داخلی خصوصاً بی ثباتی در سیاست‌های پولی را با اتخاذ سیاست‌های باثبات مدیریت کند، گفت: دولت باید تلاش کند تا همگرایی بین بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بخش خصوصی، تعاونی و اقتصاد دولتی را در جهت تحقق شاخص‌های اهداف برنامه برای برون‌رفت از وضعیت فعلی ایجاد کند.

جلیلی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند در این شرایط عمل کند یعنی هم کارآمدی در حوزه اقتصادی داشته باشد و هم یک روحیه مبتنی بر اعتمادسازی بین مردم و مدیریت اقتصادی کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای بی‌اعتمادی نسبت به مدیریت اقتصادی کشور وجود دارد، گفت: برنامه منسجم اجرایی با توجه به شرایط بین‌المللی و داخلی کشور و هماهنگی در بخش‌های مختلف اقتصادی باید در دستور کار دولت یازدهم قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر