۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۴۳۱۰۹
حضور معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور
جلسه فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل منطقه کجوار با حضور سردار حیدری معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سالن جلسه شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر وحدت فرماندهی در تاسیسات انرژی (نفت و گاز) مستقر در منطقه کجوار بر اهتمام ویژه فرماندهی ارشد کجوار برای مقابله با تهدیدات و پاسخ به شرایط اضطرار را یادآور شدند. ایشان اضافه نمودند در راستای اهداف پدافند غیرعامل بایستی برنامه ریزی لازم برای شناسایی دارایی ها، تهدید ها، آسیب ها و تدوین طرح مقابله با شرایط اضطراری در دستور کار فرماندهی ارشد منطقه قرار گیرد. با توجه به وابستگی شدید زیرساخت ها به همدیگر (بویژه برق)، تامین برق اضطراری مورد نیاز و ارتقاء تاب آوری زیر ساخت ها برای جلوگیری و کاهش خسارات در مواقع بروز حادثه و تهدیدات ضروری می باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از اهتمام ویژه فرماندهی ارشد منطقه در خصوص مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل پالایشگاه و پتروشیمی تبریز و ایجاد هماهنگی واحد های مستقر در منطقه تشکر نموده و برگزاری مانور های مشترک و افزایش ایمنی مخازن و همچنین ارتقای دانش مدیران و کارکنان واحد ها را در خصوص مباحث و الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را خواستار شدند.

در ادامه مهندس آقا بگلو معاون عملیات پالایش نفت تبریز با تشریح اقدامات انجام گرفته توسط واحدH.S.Eشرکت بر آمادگی فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل منطقه با مشارکت اعضا برای مقابله با تهدیدات را اعلام نمودند.

در پایان با حضور سردار حیدری و مدیرکل پدافند غیرعامل استان از واحد فن آوری اطلاعات، اتاق کنترل و فرمان و تاسیسات شرکت پالایش نفت بازدید به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر