۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۸۶
با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس
بازدید از شرکت صنایع شیمایی فارس با حضور قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس صورت گرفت
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در حاشیه بازدید میدانی کارگروه صنعت ، معدن و تجارت پدافند غیر عامل استان از بخش های مختلف شرکت صنایع شیمایی فارس ، جلسه ای در محل سالن جلسات کارخانه فوق الذکر برگزار گردید در این جلسه ابتدا قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، به بیان مطالبی پیرامون منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساخت ها در حوزه های مختلف بویژه در صنایع شیمیایی پرداخت .

پاک نژاد گفت : ما باید با برنامه ریزی در راستای سند چشم انداز ، ماموریت های پدافند غیرعامل و با محوریت قرار دادن موضوع به سمت و سويي حركت كنيم كه خلأیی براي نفوذ عوامل تهدید باز نباشد تا بتوانند ضربات جبران ناپذيري را به صنایع و زيرساخت هاي ما وارد كنند. لذا به منظور حفاظت ازصنايع و زیرساخت ها که بطور مستقیم با امنیت جامعه مرتبط می باشد و بیش از هر موضوعی مورد تهدیدات متعدد قرار می گیرد  نياز به برنامه ریزی های مدون ، ايجاد هماهنگي هاي لازم  بين سازمان هاي مختلف در سطح استان می باشد تا ضمن  مقابله با اين تهديدات و اقدامات محتمل دشمن بتوانیم در سايه ي امنيت و اقتدار سرافرازانه زندگی کنیم .


بازدید از شرکت صنایع شیمایی فارس با حضور قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس صورت گرفت


سپس ایشان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در استان ، شناسایی مراکز حیاتی ، حساس و مهم را از ضروریات برشمرد و به تبیین وتشریح درخصوص مجموعه قوانین مصوب و ابلاغی درارتباط با پدافند غیر عامل و پیگیری این قوانین را در دستگاه های اجرایی ذیربط از طریق اعضاء کارگروه خواستار شدند .


پاک نژاد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد : با توجه به موقعیت راهبردی استان پهناور فارس در پهنه جنوبی کشور و برخورداری از زیرساخت­های متعدد در زمینه کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری، این استان را با آسیب­پذیری بالایی در برابر تهدیدهای نظامی و غیرنظامی مواجه نموده است.


شرکت صنایع شیمیایی فارس در سال 1359 با سرمایه گذاری شرکای ایرانی شروع به فعالیت نمود. این شرکت با ایجاد گروه‌های متخصص متشکل از کارشناسان فنی و بازرگانی با تجارب چندین ساله، پس از تحقیق و بررسی‌های فراوان، با هدف برآوردن نیازهای داخلی و خارجی فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش محصولات شیمیایی آغاز نمود .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر