۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۲۵۸۴
جلسه پدافند غیر عامل با هدف آموزش و آشنایی ارگانهای حاکمیت با موضوع پدافند غیر عامل در شهرستان شهربابک با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛سلاجقه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان هدف از برگزاری جلسه پدافند غیرعامل را آموزش و آشنایی ارگانهای حاکمیت با موضوع پدافند غیرعامل عنوان نمود و گفت: با استفاده از ابزارهای دفاع در پدافند غیرعامل که همان صنعت و تکنولوژی می باشد می توان به گونه ای عمل کرد ،که سطح خسارت را در پدافند غیر عامل کاهش دهیم.

 مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان با اشاره به تهدیدات زیست محیطی در جامعه از سوی دشمن گفت: تهدیدات زیست محیطی از جمله انسان، دام ،طیور، آبزیان ،آب و غذا در حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی می باشد که دشمن برای آسیب زدن به جامعه ما دست به اقدام زده است.

 وی افزود :دهیاران بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی موظف می باشند در جهت کاهش سطح خسارات و آگاهی سازی در حوزه های دام و کشاورزی در سطح روستاها با مردم ارتباط مستقیم داشته باشد.

 اسدی فرماندار شهربابک نیز در جلسه پدافند غیر عامل که با هدف آموزش و آشنایی وانجام کارهای مدیریتی با موضوع پدافند غیر عامل در شهرستان شهربابک برگزار گردید، با اشاره به اجرایی شدن پدافند غیر عامل در همه سازمان ها و ادارات ذیربط گفت :پدافند غیر عامل باید در ادارات به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت گردد که در زمان بحران کمترین خسارت را به دنبال داشته باشد.

 وی تأکید کرد پدافند غیر عامل باید به گونه‌ای مدیریت و سیاستگذاری گردد که بهداشت و سلامت جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

 سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در ادامه سفر خود به شهربابک از مخازن آب شهری و پست برق شهرستان شهربابک و همچنین ذوب خاتون اباد بازدید نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر