۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۲۴۸۸
مدیر کل پدافندغیرعامل استان فارس اظهار داشت: بازدارندگی، مهم ترین ثمره آمادگی در زمینه پدافند غیرعامل است و سرمایه گذاری در این راستا به نوعی آسایش و آرامش را نیز برای مردم و مسئولان یک کشور به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قاسم پاک نژاد در جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل با بیان این که بازدارندگی، مهم ترین ثمره آمادگی در زمینه پدافند غیر عامل است، اظهار داشت: تحقق اهداف پدافند غیرعامل مستلزم آشنایی کامل مدیران با این حوزه ،  احساس مسئولیت بالا و دقت در رعایت اصول ، الزامات و ضوابط آن است. 
وی افزود: پدافند غیرعامل علاوه بر این که رابطه مستقیم با امنیت ملی در جامعه دارد موجب می شود تا در صورت وقوع حوادث باعث ایجاد آمادگی، به حداقل رساندن خسارات، تلفات و تسهیل در مدیریت بحران ایجاد گردد. 
مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس درادامه با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدات دشمن و ایجاد اخلال در فعالیت‌های مردم که در نهایت موجب فشار روانی بر جامعه است، اظهار داشت: آماده ‌سازی تمام زیرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضروریات در شرایط بحران است. 
پاک نژاد با بیان این که پدافند غیرعامل مناسب ترین و کم هزینه ترین راه مقابله با دشمنان است، افزود: با توجه به ماموریت و شرح خدمات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط حساس، مهم، اماکن امن و چند منظوره، پناهگاه ها  وساماندهی خدمات شهری  به منظور تسهیل مدیریت در زمان بحران  از ضروریات است؛ بنابرین می طلبد تا رعایت ضوابط پدافند غیرعامل مخصوصاً در زیر ساخت های کالبدی به طور جدی پیگیری و به کار گرفته شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر