۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۲۴۴۵
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در طول سال برای کارشناسان و مدیران با رویکرد پدافند غیرعامل را از جمله برنامه‌های مدیریت بحران شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: در سال‌‌جاری کلاس آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه شهری و کلاس آموزش تخصصی مدیریت رخداد شهری در حوادث انسان ساخت، برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،احمدرضا مرادی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان اظهارکرد: جایگاه فرود بالگرد شمال شهر در مجموعه باغ فدک و جایگاه فرود بالگرد شرق در محوطه نمایشگاه اصفهان جانمایی ، مکاتبات آن با سازمان هواپیمایی کشور انجام و مجوزهای لازم دریافت شده است ، همچنین بودجه و سرفصل آن دیده شده تا در آینده اقدامات اجرایی آن آغاز شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در طول سال برای کارشناسان و مدیران با رویکرد پدافند غیرعامل را از جمله برنامه‌های مدیریت بحران شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: در سال‌‌جاری کلاس آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل در حوزه شهری و کلاس آموزش تخصصی مدیریت رخداد شهری در حوادث انسان ساخت، برگزار شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان با بیان اینکه آموزش عمومی شهروندان در مراکز فرهنگی با هماهنگی معاونت فرهنگی شهرداری در مناطق ۱۵ گانه برگزار می شود، تصریح کرد: انجام طرح پژوهشی در سال گذشته و امسال با موضوع تخلیه اضطراری ، اسکان اضطراری و پیوست پدافند غیرعامل در طرح های حمل و نقل و ترافیک شهری از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

وی تصریح  کرد: پیش بینی به کارگیری مشاور پدافند غیرعامل در طرح های حساس شهری از جمله خط دو قطار شهری حدفاصل زینبیه تا خمینی شهر انجام شده است.

مرادی ادامه داد: آذرماه امسال نشست راهبردی ارزیابی لرزه‌خیزی یک سال اخیر ایران با نگاه ویژه به خطر زلزله در استان اصفهان با حضور مدیران شهری، نیروی انتظامی و اساتید دانشگاه در محل کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد که در این همایش استاد تمام پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله ، گزارشی از شرایط زمین شناسی و تاریخی وقوع زلزله در ایران ارائه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر