۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۲۴۱۲
پاک نژاد: به منظور تعالی و تحقق اهداف پدافند غیرعامل بسترها و زیر ساخت هایی از جمله آموزش و فرهنگ ضروری می باشد

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، درابتدا این نشست سید کمال پاک فطرت مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس ضمن خوش آمد گویی، به بیان پاره ای موارد و رسالت های تعیین شده در اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از جمله نقش آموزش در تعالی اهداف و برنامه ها در استان اشاره داشت .


سپس قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس گفت : پدافند غیرعامل با دو هدف عمده از جمله حفاظت از جان انسان ها و حراست و صیانت از زیر ساخت های اساسی کشور تأسیس گردیده و با جدیت در کار این دو مقوله مهم را پیگیری می کند .


پاک نژاد گفت : به منظور تعالی و تحقق اهداف پدافند غیرعامل بسترها و زیر ساخت هایی از جمله آموزش و فرهنگ ضروری می باشد .بنابرین این اداره کل با توجه به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل ، موضوع آموزش ، فرهنگ سازی و ترویج مبانی پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده است و بر برگزاری دوره های عمومی و تخصصی در این بخش همواره تأکید داشته و دارد.

وی بر استفاده از نیروهای توانمند بومی و متخصص در امر آموزش مبانی پدافند غیرعامل تأکید و اضافه کرد: برنامه های پدافند غیرعامل به منظور  اجرایی شدن نیازمند نگرشی علمی و تخصصی است و پیدا کردن ریشه حل مسایل باید در علوم و فنون و فناوری دنبال شود، چون تهدیدات امروز وابسته به فناوری های نوین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پیشینه دشمنی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران و تنوع و پیچیدگی ابعاد مختلف تهدیدات نیازمند هوشیاری و بهره گیری از تخصص و علوم جدید و همراهی استادان دانشگاه در این عرصه است.و هدف اصلی برنامه های پدافند غیرعامل ترویج گفتمان و فرهنگ سازی مبانی پدافند غیرعامل در جامعه و مسوولان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر