۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۳۴۵
شرکت آب نیرو با مشارکت کمیته بحران پتروشیمی بندر امام، به منظور بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیری مدیران و کارشناسان خود مانور دورمیزی را در سطح مجتمع برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام مانور دورمیزی را در قالب سناریوی قطع ورودی گاز مجتمع و در پی آن قطع برق کل مجتمع با حضور رئیس مجتمع شرکت آب نیرو، رئیس بهره برداری شرکت آب نیرو، رئیس آتش نشانی پتروشیمی بندر امام، رئیس پدافند غیرعامل پتروشیمی بندر امام و نیز دیگر مدیران شرکت برگزار کرد.

این سناریو با الگوبرداری از حوادث واقعی  توسط کمیته بحران مجتمع و شرکت آب نیرو بندر امام تدوین شده بود تا به صورت فرضی مدیران و کارشناسان شرکت را در شرایط اضطراری و بحرانی قرار داده و موفق شوند علاوه بر بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیری خود، به کلیه نقاط ضعف و قوت مجموعه پی ببرند تا در صورت لزوم پیشگیری و پیش بینی های لازم را اعمال کنند.

گفتنی است، طبق سناریو از پیش مشخص شده کلیه مراحل این مانور تحت فرماندهی و مدیریت رئیس مجتمع شرکت آب نیرو بندر امام در مدت زمان ٨٠ دقیقه انجام پذیرفت و با موفقیت خاتمه یافت.

شایان ذکر است، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام از شش شرکت تابعه فرآورش، بسپاران، کیمیا، خوارزمی، آب نیرو و کارون تشکیل شده است که در میان آن ها شرکت آب نیرو بندر امام وظیفه تامین برق، آب و انرژی مجتمع را به عهده دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر