۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۲۳۲۹
به منظور تربیت نیروی تکنسین ماهر،
دانشگاه فنی وحرفه‌ای به منظور تربیت نیروی تکنسین ماهر و ایجاد دوره‌های تخصصی با سازمان پدافند غیرعامل تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در نخستین گردهمایی دانش آموختگان و نخبگان پدافند غیر عامل تفاهم نامه مشترکی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان پدافند غیرعامل امضا شد .

این تفاهم نامه مشترک در ۱۰ ماده فی مابین سازمان و دانشگاه بمنظور تربیت نیروی تکنسین ماهر، ایجاد دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و بلندمدت، مشاهده در حوزه آزمایشگاه و کارگاه ها، انجام طرح‌های پژوهشی مشترک، تألیفات و انتشارات مشترک است.

در این تفاهم نامه سازمان پدافند غیر عامل متعهد شد در تامین وسایل کمک آموزشی و تجهیز آزمایشگاه مربوط به دانشگاه فنی و حرفه‌ای کمک کرده و هزینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی سفارش داده شده را تامین کند.

همچنین دانشگاه فنی و حرفه‌ای متعهد به راه اندازی رشته‌ها و دوره‌های مهارتی و فنی مرتبط با پدافند غیرعامل شد. این دانشگاه متعهد شد، شرکت‌های مهندسین مشاور پدافند غیرعامل مستقر در منطقه جنوب کشور را آموزش داده و به آن‌ها گواهینامه ارائه دهد.

همچنین دانشگاه فنی و حرفه‌ای متعهد شد، پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهش کاربردی در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، نانو فناوری، زیست فناوری، مهندسی برق، مکانیک و سازه و سایر زمینه‌های مورد نیاز سازمان انجام داده و انجام تست‌های آزمایشگاهی و هدایت پایان نامه‌های دوره‌های تخصصی و مهارتی در موضوعات پدافند غیرعامل را محقق سازد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر