۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۲۲۸۵
در راستای سنجش و ارتقای توان عملیاتی نیروهای امدادی، مانور مشترک واکنش در شرایط اضطراری با شرکت کارکنان سوختگیری، HSE منطقه آذربایجان شرقی , مناطق ارومیه و اردبیل و سازمان های امداد رسان تبریز در مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مانور مشترک واکنش در شرایط اضطراری با وقوع زلزله فرضی و حریق در تأسیسات و مصدومیت صوری تعدادی از کارکنان در سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز برگزار گردید.

همزمان با اطفای حریق فرضی در واحد سوخت رسانی سکوی بارگیری با کمک آتش نشانی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و آتش نشانی و خدمات ایمنی؛ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان و سازمان اورژانس تبریز در قالب تیم های اسکان و درمان اضطراری و فوریت های پزشکی، مصدومان حادثه را پس از اقدامات اولیه به نزدیک ترین مراکز درمانی شر انتقال دادند.

در پایان مانور یاد شده ابوالفضل روح اللهی  مدیر منطقه آذربایجان شرقی در جمع نیروهای عمل کننده و امدادی از حضور و شرکت فعال پدافند غیر عامل استان، فرودگاه شهید مدنی تبریز، نیروی انتظامی، پلیس راهور، ایمنی و آتش نشانی شهرداری تبریز، پایگاه دوم شکاری، هلال احمر، اورژانس، کارکنان سوختگیری، HSE، بسیج منطقه آذربایجان شرقی و نمایندگان HSE مناطق اردبیل و ارومیه تشکرنمود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استراتژیک مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز در تأمین سوخت هواپیمایی فرودگاه تبریز و نیاز به حفاظت و حراست از تأسیسات آن در خصوص اهداف برگزاری مانور گفت: هدف از برگزاری این مانورها بررسی و افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی با استفاده از آموزش های بروز و تجهیزات مناسب می باشد.

در خاتمه مسئولین منطقه و سازمانهای امدادی استانی با شرکت در جلسه جمع بندی این مانور در خصوص نقاط قوت و ضعف آن به بحث و تبال نظر پرداختند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر