۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۱۹۸۳
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس عنوان کرد: شهرداری کاشان برای راه اندازی فرودگاه بسیار تلاش کرد اما هم اکنون تامین هزینه نگهداری آن برای شهرداری دشوار شده لذا استانداری اصفهان باید آن را به عنوان یک فرودگاه پدافند غیرعامل کمک کند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید جواد ساداتی نژاد در نشست خبری شامگاه یکشنبه در مورد رادیو کاشان  اظهار داشت:  بعد از 18 سال پی گیری موفق به اخذ مجوز رادیو کاشان شدیم  و با  رایزنیهایی که با مدیر کل صدا و سیمای اصفهان داشتیم مقرر شد تا از محل بدهی های شهرداری کاشان به صدا و سیمای اصفهان تجهیزات رادیویی خریداری شود.

 نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس افزود: همچنین فرمانداری کاشان متعهد شد با  اختصاص 500 میلیون تومان به موضوع رادیو کاشان در خرید تجهیزات حمایت کند ،اگر متولیان امر و مسؤلین به تعهدات خود عمل کنند  صدای رادیو کاشان را  همزمان با ایام الله فجر و جهل سالگی انقلاب از کاشان  می شنویم.

تخصیص  اعتبار  جاده حرم تا حرم  در بودجه  سال 98

ساداتی نژاد در جواب خبرنگار برای اعتبار جاده برزک و حرم تا حرم  با اشاره بودجه اختصاص یافته به جاده حرم تا حرم تصریح کرد : اتفاق خوبی که در لایحه بودجه سال  98  انجام شده تخصیص اعتبار 195  میلیاردی به این طرح  و  همزمان با انجام  این پروژه ملی ، راه و شهرسازی متعهد به  استاندارد سازی تعریض جاده  و بهسازی رو کش آسفالت باند اول  جاده کاشان برزک  شده و  دو پروژه در حال اجرا است.

وی همچنین در مورد کشف   شهر زیرزمینی طسمیجان تاکید کرد:  وجود و اکتشافات  بناهای تاریخی سهم شایانی در گردشگری منطقه دارد و  توریسمی که برای دیدن تپه های سیلک وارد کاشان می شود مجموعه تاریخی و باستانی منطقه مانند ثپه های ویگل، باغ فین، شهر اویی ، شهر طمسیجان و غیره را 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس   گفت: دو موضوع را در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار اصفهان مطرح کردم یکی رنج بردن مردم کاشان از بروکراسی پیچیده و دست و پا گیر و تفویض اختیار برای ادارات  و دوم  مطالبه در مورد برگزاری  کمیسیون فرش در کاشان و حضور بیشتر استاندار به این شهرستان که در هر مورد قول مساعدت و همکاری داده شد.

 کشت بادام کوهی در بی آبی و  تاثیری که در خاک دارد.

  ساداتی نژاد  با اشاره به  گونه مقاوم گیاهی بادام کوهی افزود: این گونه گیاهی با داشتن ریشه های قوی می تواند آب را  در خاک ذخیره کند و با توجه به پارادوکس کاشان در مورد سطح پایین آبهای زیر زمینی و  سیل افتادگی آبهای سطحی  ،کاشت این  نوع گیاهی تاثیر بسزایی در ذخیره سازی آب در خاک، جلوگیری از فرسایش خاک و گردو غبار از جهتی در اقتصاد خانوار  کمک خوب و شایانی است.

وی وجود  یه مجموعه باستانی کنار هم را برای هم افزایی منطقه موثر دانست و تاکید کرد:   هیچ گونه رقابتی در مورد کشف اثر تاریخی  نیست و این  موضوع به غنای  میراثی ما کمک میکند، قدمت  و پیشینه منطقه را  قوی تر  خواهد کرد  و هر کشف جدید یک اقتصاد  برای منطقه به وجود می آورد.

وجود فرودگاه در شمال استان اصفهان ضرورت است

 

ساداتی نژاد ضرورت راه اندازی فرودگاه کاشان  را مطالبه مردم دانسته و تاصریح کرد: به استانداری اصفهان ارائه شده و با معاون اقتصادی استاندار نیز گفتو گو هایی انجام و حتی قول تامین اعتبار نیز داده است.

 

وی با اشاره به اهمیت فرودگاه کاشان برای مردم این منطقه و استان بیان کرد: برخی نقاط حتی دارای پنج فرودگاه هستند اما استان بزرگ و پهناوری مانند اصفهان تنها یک فرودگاه دارد و اگر اتفاقی برای آن رخ دهد، فرودگاهی جایگزین نداریم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس عنوان کرد: شهرداری کاشان برای راه اندازی فرودگاه بسیار تلاش کرد اما هم اکنون تامین هزینه نگهداری آن برای شهرداری دشوار شده لذا  استانداری اصفهان  باید آن را به عنوان یک فرودگاه پدافند غیرعامل کمک کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: فرودگاه کاشان در شرایط کنونی تنها به یک سرمایه گذار نیاز دارد تا موضوع پروازها در آن ادامه یابد.
وی یادآور شد: گفت و گوهایی با برخی شرکت ها در این زمینه صورت گرفته اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس گفت: شهرک ماهیان زینتی را همچنان پی گیر هستیم و  در بازدید اخیر  مدیر کل محیط زیست از  زمین مربوطه اختلالات محیط زیستی برآورد  شده که با رفع این مشکل شرکت شهرکها  وارد عمل شده و با اجرای زیر ساختها زمین ها را به  متقاضیان واگذار می‌کند.

وی افزود: در خصوص  مجلس و نمایندگان اگر به سوالاتی برخورد کردند با وزیر مطرح می شود و اگر چنانچه جواب قانع کننده نگرفتند به استیضاح  کشانده می شود لذا این موارد در مجلس امریدعادی است و هیچ گونه وجود ندارد.

 ساداتی نژاد عنوان کرد: دردوران 40 ساله انقلاب جنگ اقتصادی کشور وجود داشته  ولی باید مواظب باشیم که این جنگ بر موج رسانه سوار  نشود که پیروز خواهد شد ، متاسفانه دولت در ابتدای سال 97 با سیاستهای غلط اختلالاتی را در اقتصاد  به وجود آورد  ولی در حال حاضر  از تجارب  بد خود استفاده کرد وبا در پیش گرفتن سیاست درست  و توصیه های مقام معظم رهبری  درمورد تسهیل سازی معیشت مردم وارد عمل شده که  امیدواریم  به زودی مشکلات ترفیع شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر