۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۱۹۰
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: فرهنگ سازی و آموزش از اولویت‌های جدی شورای پدافند غیرعامل است.
اکبر نیکزاد ‌در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل یکی از مهم‌ترین مسائل ایمنی پروژه‌ها را لحاظ کردن ضرورت‌های پدافند غیرعامل در پروژه‌ها دانست و گفت: به هیچ پروژه‌ای بدون فراهم کردن اسباب عملیاتی پدافند غیرعامل و مجوز ماده ۲۱۵ اجازه آغاز عملیات اجرایی داده نمی‌شود، چرا که توجه به پدافند غیرعامل تنها در راستای مسائل امنیتی نیست‌.

وب افزود: تاسیساتی که از اهمیت حیاتی برخوردار هستند، باید از سوی دستگاه‌های ذیربط به شکل مناسب ارزیابی شده و چگونگی امداد‌رسانی و انجام کارهای پیشگیرانه در آن احصا شده و مورد توجه قرار بگیرد.

نیکزاد خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه اجرایی به پدافند غیرعامل شد و افزود: نیاز است مدیران اجرایی نسبت به تقویت حوزه‌های نظارتی اقدام کرده و با اتخاذ تصمیم صحیح واصولی در زمان وقوع حادثه زمینه کاهش اثرات بلایای طبیعی را فراهم کنند.

استاندار اردبیل فرهنگ سازی و آموزش را از اولویت های جدی شورای پدافند غیرعامل استان ذکر کرد و گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در زمینه پدافند غیرعامل باید فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد و تنها راه تحقق این امر ارائه آموزش‌های صحیح به دست‌اندرکاران مربوط است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر