۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۱۵۴۰
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فناوری های تهدید کننده آنها (آمریکایی ها) را شناسایی کرده و برای مقابله، فناوری های مقابله برتر به صورت نامتقارن و علمی بررسی شده و برای آنها طرح هایی پیش بینی کرده ایم.
سردار قاسم تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه پیوستن 2 زیر دریایی در بندرعباس به نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رزمایش های آنها را رصد کرده و در این رزمایش ها و کارهایی که انجام می دهند اطلاعات خوبی جمع آوری کرده ایم.
وی ادامه داد: با این شناخت بدست آمده در سال های مختلف نوع تهدید برای ما کاهش یافته و نقاط ضعف آنها را می شناسیم.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در صنعت موشک های زمین به زمین جزو چهار یا پنج کشور برتر و در برخی دیگر از زمینه های دفاعی جزو سه یا چهار کشور برتر دنیا هستیم.
سردار تقی زاده اضافه کرد: دلیل عمده این امر شناخت و تلاش برای شناخت بیشتر نقاط ضعف و قوت سلاح های دشمن اعم از رژیم صهیونیستی و آمریکاست که این کار به صورت مرتب و مستمر انجام و رصد می شود.
وی یاد آور شد: اطلاعات خوبی را در این زمینه بدست آورده و می آوریم و برای آنها برنامه تعریف کرده ایم و دشمنان هم این را می دانند و به همین دلیل هرگز جرات حمله به ایران نخواهند داشت.
وی درخصوص دستیابی به صنعت پهپادها هم تصریح کرد: دراین زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته است.
2 فروند زیر دریایی کلاس غدیر نیروی دریایی ارتش روز پنجشنبه با حضور جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده این نیرو در منطقه یکم نداجا به این نیرو پیوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر