۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۱۵۲۶
سرپرست فرمانداری شادگان:
حاجیان گفت: این مانور در راستای اجرای پدافند غیرعامل در مدارس است و به جهت ارتقاء ایمنی و آمادگی دانش آموزان و خانواده های آنها در مقابل بلایای طبیعی بویژه زلزله و کاهش خطرات ناشی از آن برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان صبح امروزدر مراسم نمادین مانور زلزله و ایمنی که در مدرسه شهید ممبینی شهر شادگان برگزار شد، اظهارکرد: امروزه باید تمامی مهارتهای لازم از پایه به دانش آموزان به عنوان نسل های آینده آموزش داده شود تا بتوانیم در کنار جامعه سالم جامعه ایمنی هم داشته باشیم.

وی گفت: هدف از این مانور, آموزش صحیح دانش آموزان و هدف از آموزش حفظ خونسردی در مقابل حوادث است.

سرپرست فرمانداری شادگان مانور زلزله را نقطه آغاز تصمیم گیری های بهتر برشمرد و گفت: باید با آموزش درست و اصولی دانش آموزان بهترین تصمیمات را عملیاتی کرد.

وی برگزاری مانورهای زلزله را برای کاهش خسارات موثر دانست و خاطرنشان کرد: اگر نیروهای امدادی شهرستان مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات باشند باز هم خود مردم هستند که با رعایت نکات ایمنی و همچنین ساخت و سازهای استاندارد جان و مال خود را در مقابل حوادث طبیعی حفظ می کنند.

حاجیان در پایان گفت: این مانور در راستای اجرای پدافند غیرعامل در مدارس است و به جهت ارتقاء ایمنی و آمادگی دانش آموزان و خانواده های آنها در مقابل بلایای طبیعی بویژه زلزله و کاهش خطرات ناشی از آن برگزار می گردد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر