۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۱۲۲۲
روز گذشته به دعوت اداره كل راه آهن استان اصفهان جلسه اي با موضوع بررسي رويكردهاي پدافندغيرعامل در حوزه حمل و نقل ريلي در آن اداره كل برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز گذشته به دعوت اداره كل راه آهن استان اصفهان جلسه اي با موضوع بررسي رويكردهاي پدافندغيرعامل در حوزه حمل و نقل ريلي در آن اداره كل برگزار گرديد.

جلسه بررسي رويكردهاي پدافند غيرعامل در حوزه حمل ونقل ريلي در اداره كل راه آهن استان با حضور مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان

در اين جلسه كه با حضور عبدالرسول صفري مديركل پدافندغيرعامل استان، سادات حسيني مديركل راه آهن استان اصفهان، اميني دبير پدافندغيرعامل اداره كل راه آهن و كارشناسان اداره كل پدافندغيرعامل استان تشكيل گرديد، سادات حسيني مديركل راه آهن اشاره كرد الزامات پدافندغيرعامل در حوزه حمل و نقل ريلي، تقويت ابنيه ها و پل ها در كميسيون زيربنائي مورد بررسي و تأكيد قرار مي گيرد.

همچنين گزارشي از اقدامات پدافندي صورت گرفته در ارتباط با ابنيه هاي موجود و نيز جديدالاحداث بيان نمود. در ادامه عبدالرسول صفري مديركل و دبير شوراي پدافندغيرعامل استان ضمن استماع گزارش اداره كل راه آهن بر لزوم مطالعات پدافندغيرعامل در پروژه هاي در حال احداث تدكيد نمود. ايشان بيان داشت بايستي دارائي ها و سرمايه هاي حوزه حمل و نقل ريلي با توجه به نوع كاربري اعم از حمل مسافر و كالا مشخص و اسيب پذيري ها و تهديدات متصور براي آن شناسايي و تدابير و الزامات لازم جهت كاهش آسيب پذيري ها و تهديدات اتخاذ گردد. ايشان تأكيد داشت كه وجود حمل و نقل ريلي در كنار حمل و نقل جاده اي و هوايي خود داراي كاركرد پدافندي مي باشد كه نياز است با رويكرد و ديد پدافندغيرعامل به افزايش خطوط حمل و نقل ريلي اقدام نمائيم.

در پايان چند مورد از پروژه ها و نيازهاي اداره كل راه آهن استان در جمع كارشناسان اداره كل پدافندغيرعامل استان و آن اداره كل مورد بررسي و تحليل الزمات پدافندغيرعامل قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر