۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۷۸
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیر عامل:
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیر عامل مانور تغذیه نیرو در اداره کل ارتباطات و زیرساخت استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیر عامل مانور تغذیه نیرو در اداره کل ارتباطات و زیرساخت استان سمنان برگزار شد.

 در مراسم آغاز مانور تغذیه نیرو مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان،  اداره کل ارتباطات و زیرساخت استان را از دستگاه های مهم و تاثیر گذار و زیرساختی در سطح استان سمنان عنوان کرد و افزود دستگاه های مهمی چون زیرساخت که هرگونه خلل و آسیب در خدمات رسانی به مردم اثرات و تاثیر گذاریش در حوزه ارتباطی بسیار مهم است باید به دقت، اصول و مقررات موجود در حوزه پدافند غیرعامل را مورد توجه قرار دهد.

ایرج کارخایی بهترین شیوه برای ارزیابی و محک فعالیت‌ها در شرایط خطر را برگزاری مانور و رزمایش عنوان نمود و افزود با برگزاری رزمایش میزان آمادگی واحدهای مختلف و نقاط ضعف و مثبت عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اقدام کننده و کمک‌کننده محک و مورد شناسایی قرار می‌گیرد. از این لحاظ یکی  از برنامه‌های محوری پدافند غیرعامل برگزاری مستمر مانور در سطوح و رده های مختلف دستگاهی، استانی و شهرستانی است.

همچنین در این جلسه محسن آقابابائیان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان سمنان گزارشی از اجرای مانور تغذیه نیرو و اقدامات حوزه پدافند غیرعامل را تشریح نمود، سپس در ابتدا برای اجرای مانور برق شهر قطع گردید به سرعت دیزل ژنراتور وصل شد و همچنین در ادامه برق اضطراری هم قطع گردید و تست استفاده باطری جایگزین هم توانست سیستم های ارتباطی را همچنان در مدار جریان قرار دهد و مانور تغذیه نیرو با موفقیت اجرایی و عملیاتی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر