۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۱۰۸۹
پنجمین مانور رومیز پدافند غیرعامل لرستان روز چهارشنبه با موضوع تامین و تنظیم قیمت میوه در بازار شب عید درسالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد روز چهارشنبه در این مانور گفت: آمادگی در برابر اتفاقات و حوادث مهم با برگزاری مانورهای پدافند غیر عامل به وجود می آید.
حسن بلوریان افزود: تشکیلات پدافند غیرعامل از 11 کارگروه تشکیل شده که در زمینه های مختلف اقدام به اجرای مانور و برنامه ریزی برای مقابله و کاهش صدمات حوادث مختلف را انجام می دهد.
وی اظهارداشت: پدافند غیرعامل آمادگی لازم برای مواجهه با هر گونه تهدید و مشکلات را آموزش می دهد.
مدیرجهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و اشترینان است که محصولات کشاورزی تولید شده توسط کشاورزان بروجردی در بیشتر موارد رتبه اول استان را دارند.
عزت اله نباتی افزود: بروجرد در تولید سیب رتبه اول استان را دارد و حجم بالای محصول مورد نیاز شب عید لرستان هرساله در چهار سرد خانه این شهرستان ذخیره سازی می شود.
معاون اداری و مالی تعاون روستایی لرستان گفت: در راستای تامین میوه شب عید اقدامات خوبی در استان انجام شده است.
قباد دالوند افزود: در سال های گذشته مرکبات با کیفیت مورد نیاز مردم لرستان از استان های شمالی خریداری و ذخیره سازی شد.
وی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم همکاری سایر نهادها در تنظیم بازار میوه با تعاون روستایی در فصول مختلف سال بسیار مهم است.
رئیس تعاون روستایی بروجرد گفت: اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.
محمد حسن نوابی افزود: تعاون روستایی استان خرید میوه شب عید را از باغات بروجرد و شمال کشور و در صورت نیاز از خارج کشور تامین می کند.
وی اظهار داشت: توزیع میوه شب عید هرساله از 25 اسفند تا 15 فروردین سال بعد با قیمت مصوب از سوی مرکز استان در شهرستان ها انجام می شود.
رئیس تعاون روستایی بروجرد اضافه کرد: خرید میوه شب عید در وقت مناسب باید انجام شود و تدابیر لازم نیز برای حمل و نقل و قیمت ها باید اندیشیده شود.
به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری مانور رومیزی پدافندغیرعامل با موضوع تامین میوه شب عید و تنظیم قیمت بازارمبارزه و پیشگیری از آفت زدگی محصولات کشاورزی و برطرف کردن دغدغه های برای تامین سبد غذایی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر