۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۰۸۳۸
با حضور معاون صنعت ، معدن و تجارت سازمان پدافند غیرعامل کشور؛
ابتدا سید محمد لطیف حسن پور سوق مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس ضمن خیر مقدم و قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، به بیان توضیحاتی در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساختها در حوزه های مختلف بویژه در حوزه صنعت پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگروه صنعت معدن و تجارت پدافند غیر عامل فارس در محل شرکت فراوردهای لبنی رامک تشکیل جلسه داد.


ابتدا سید محمد لطیف حسن پور سوق مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس ضمن خیر مقدم و قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، به بیان توضیحاتی در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساختها در حوزه های مختلف بویژه در حوزه صنعت پرداخت .


سپس عبدالله جلالی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تشریح مطالبی پیرامون اقدامات پدافند غیر عامل در این کارگروه براهداف اساسی از جمله افزایش میزان آمادگی و توان دستگاه های اجرایی ، افزایش توانمند سازی دستگاه هاو تجهیزات در اختیار و افزایش میزان هماهنگی بین دستگاه های اجرائی و خدمات رسان تاٌکید و اجرائی دقیق اهداف را خواستار شدند.


 وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در استان ، شناسایی مراکز حیاتی ، حساس و مهم را از ضروریات برشمرد و به تبیین و تشریح در خصوص مجموعه قوانین مصوب و ابلاغی در ارتباط با پدافند غیر عامل شامل ( سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری – قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه و احکام دائمی ) اشاره نمود و پیگیری این قوانین را در دستگاه های اجرایی ذیربط از طریق اعضاء کارگروه خواستار شدند .


در پایان اعضاء به بیان دیدگاه ها ، نظریات و پیشنهادات خود پرداختند که منتج به اتخاذ تصمیماتی در این کارگروه گردید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر