۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۰۷۵۶
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ، مدیرکل و جمعی از مسئولين دستگاه هاي اجرايي و نيروهاي نظامي وانتظامي وکارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل استانداری استان با حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ، مدیرکل و جمعی از مسئولين دستگاه هاي اجرايي و نيروهاي نظامي وانتظامي وکارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل استانداری استان با حضرت  آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ديدار كردند.

در این دیدار ، ابتدا مرعشی معاون امنیتی وجانشین شورای پدافند غیرعامل استان گفت: اهميت پدافند غيرعامل در دنياي امروز به گونه اي است كه بسياري از كشورهاي توسعه يافته آن را مهمترين عامل براي ايجاد مصونيت و امنيت قلمداد مي كنند و در كشور ما هم سعي و تلاش بر آن است كه اين نهاد به جايگاه واقعي خود برسد و مردم به اهميت آن بيشتر پي ببرند و اصول آن را در زندگي روزمره خود به كار ببرند.

در ادامه جهانتیغ دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گفت: وظيفه اصلي ما در پدافند غير عامل  شناسايي ، احصاء ، رصد وپايش تهديدات دشمن يا انسان ساز و تقابل با آنها با ايمن سازي مراكز حساس و راهبردي وثقل كشور در حوزه هاي مختلف از جمله حوزه هاي زيستي ، سايبري ، اقتصادي ، كالبدي ، شيمايي و غيره با كمك دستگاه هاي اجرايي مي باشد . سپس حضرت آيت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ، به ضرورت پایبند بودن به اصل پدافند غیر عامل تاکید و اظهار داشتند : فلسفه وجودي پدافند غير عامل اين است كه خطرات احتمالي را شناسايي وبراي مقابله ودفع آن راهكار مناسب ارائه گردد. ایشان در ادامه سخنانشان به جنگ احد و ماجرای شایعه شهادت پیامبر اشاره کردند و اقدام زنان مدینه را نوعی پدافند غیرعامل در جهت بازگرداندن رزمندگان به جبهه قلمداد کردند که توانستند جلوی شایعه را بگیرند و دشمن نتوانست به اهداف اصلی خود دست پیدا کند.

وي در پايان براي تمامي مسئولين و خدمتگزاران  به  اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوي موفقيت نمودند. و تاكيد كردند بايد سعي شود كليه مسئولين با پيروي از راه امام راحل و فرمايشات مقام معظم رهبري با تلاش وكوشش در خدمت رساني به مردم حركت كنيم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر