۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۰۷۵۳
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل نمایشگاه دستاورد‌های کارگروه های دوازده گانه پدافند غیرعامل استان هرمزگان در پارک غدیر بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان  درآیین افتتاحیه این مراسم گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های ۱۲ کارگروه یدافند غیرعامل استان هرمزگان در حوزه‌های انرژی، آب، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت وسلامت بیولوژیک، امداد و نجات، امنیتی و انتظامی ، راه و شهرسازی، فرهنگی ،هنری و اجتماعی ، پشتیبانی و خدمات شهری ، صنعت، معدن وتجارت ،جهاد کشاورزی، بسیج و مشارکت های مردمی به نمایش درآمده است

زینلی گفت:با توجه به اینکه امسال نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم با مصادیق و الزامات پدافندغیرعامل در یک مکان عمومی و در دسترس و پرتردد راه اندازی شد و خوشبختانه با مورد استقبال مردم قرار گرفت و همچنین با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان در شیفت صبح و عصر از نمایشگاه  بازدید کردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در هفته پدافند غیر عامل  38رزمایش  دور میزی  و میدانی31 دوره آموزشی و کارگاه ، و 4 همایش بزرگ در هرمزگان برگزار می‌شود.

زینلی تختی افزود: با توجه به لزوم و فرهنگ نهادینه سازی پدافندغیرعامل در جامعه، امسال نمایشگاه دستاوردهای پدافندغیرعامل در محل پارک غدیر بندرعباس برگزار گردید

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر