۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۰۷۵۲
جلسه شورای پدافند غیر عامل استان روز شنبه به ریاست نیکبخت استاندار همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیر عامل استان روز شنبه به ریاست نیکبخت استاندار همدان و با حضور معاونین ایشان و فرمانداران شهرستان های تابعه استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

نیکبخت با توجه به فرا رسیدن 13 آبان خاطر نشان کرد: روز 13 آبان نماد استکبار ستیزی جمهوری اسلامی است و با حضور خود در راهپیمایی درس بزرگی به استکبار جهانی داده شود .

استاندار همدان در خصوص فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل بيان کرد: با توجه به اهميت پدافند غيرعامل نيازمند افزايش اعتبارات در اين حوزه هستيم. وی با عنوان اينکه اقدام هاي مناسبي در حوزه پدافند غيرعامل همدان صورت گرفته است، اظهار داشت: براي اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل استان قرارداد با دانشگاه مالک اشتر امضاء و تفاهم نامه اي با دانشگاه امام حسين(ع) براي اجراي طرح جامع پدافندشهري همدان بسته شده است.            

                                   
استاندار همدان افزود: در حوزه فرهنگي به منظور ارتقاي دانش مردم درباره پدافند غيرعامل گردهمايي هاي زيستي، کالبدي و سايبري برگزار و اهميت اين موضوع از طريق تريبون نماز جمعه بيان شد.

نيکبخت اضافه کرد: 20 همايش با موضوع پدافند غیرعامل ، به همراه مانور با همکاري شرکت نفت، آب، زيستي، صنعت و معدن برگزار شده است.                                                          

وي گفت: تمامي نانوايي هاي همدان دوگانه سوز شدند و 139 کارگاه آموزشي در تمامي دستگاه ها برگزار شد.
استاندار همدان افزود: تست نفوذ از وب سايت براي 55 دستگاه اجرايي انجام و تجهيزات سايبري مورد نياز براي آنها فراهم شد.

در ادامه مدیر کل پدافند فعالیت های انجام شده در 8 ماه گذشته را برای حاضرین بیان نمود و مسئولین کارگروه های جهاد کشاورزی و بهداشت ، سلامت و بیولوژیک گزارشی از فعالیت های انجام شده در کارگروه را بیان نمودند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر