۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۰۷۴۶
به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت روح الله (ره) گرمسار:
رزمایش مدیریت بحران و مانور پدافند غیرعامل در مدرسه نمونه دولتی شهید ثانی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، از گرمسار، این مانور که با آتش‌سوزی فرضی در مدرسه رخ داد،‌ نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات به‌موقع در مدرسه حاضر و اقدام به خدمات‌رسانی کردند.

محمد تقی بابکی بیان داشت: مانور پدافند غیرعامل با هدف آشنایی دانش‌آموزان و والدین آنها با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدماتی برگزار شد.

وی بیان کرد: این مانور با پخش آژیر آتش‌سوزی آغاز شد و با وقوع آتش‌سوزی پی در پی و ایجاد آتش، نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر به اطفای حریق، امداد و کمک‌های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت روح الله(ره)بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار:هدف از اجرای این مانور را ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و والدین در زمینه مقابله با حوادث و خطرات احتمالی عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان و والدین آنها در این مانورها به صورت عملی با راه‌های چگونگی مقابله با خطرات آشنا شده و می‌توانند توانایی‌های خود را ارائه و میزان آسیب‌پذیری را کاهش دهند.

بابکی در پایان گفت: در راستای پدافند غیرعامل تمام دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعاً وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر