۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۰۷۴۳
در پنجمین روز از هفته نکوداشت پدافند غیر عامل مانور انجام اقدامات تروریستی در کارخانه ایستک خورشید زریوار سنندج از سوی کارگروه صنعت و معدن تجارت و با حضور اعضاء کارگروه برگزار شد.
مانور انجام اقدامات تروریستی در کارخانه ایستک خورشید زریوار سنندج

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این مانورکه با هدف میزان آمادگی مسؤلین کارخانه و دستگاه های ذیربط نیروی انتظامی و هلال احمر و صنعت و معدن و تجارت طراحی شده بود عوامل فرضی که قصد ورود به کارخانه و منبع ذخیره مواد خوراکی وآلوده نمودن و همچنین انفجار ماشین آلات کارخانه و درنتیجه مختل نمودن فعالیت آن را داشتند با هوشیاری عوامل ذیربط و استفاده از دوربین های مداربسته بکار گرفته شده عوامل مخل قبل از هرگونه اقدام تروریستی شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند و قبل از فرار از محل توسط پلیس 110 دستگیر شدند.

پس از اجرای این مانور حیدری معاون سازمان صمت استان کردستان هدف از برگزاری این مانور را اهمیت و جایگاه پدافندغیرعامل در سلامت جامعه بیان و اظهار داشتند ما برای حفظ هوشیاری در این محل حساس باید از امکانات پیشرفته و نیز از نیرو های باتجربه وبا انگیزه استفاده نمایم .

در این مراسم رشیدی پور معاون پدافند اداره کل غیرعامل و مدیر کل و معاون کار و رفاه اجتماعی استان ومعاون سیاسی فرماندار سنندج و سایر اعضاء کارگروه حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر