۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۰۶۸۴
آیت الله نوری همدانی در دیدار با رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور اسلام را دین جهاد ، آمادگی ، پدافند و هوشیاری دانست و گفت: دشمن دوست دارد شما از سلاح ها و امکانات خود غافل باشید تا به شما حمله کند.

به گزارش پایداری ملی، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رییس و مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور، اظهارداشت: در قرآن کریم بارها بر آمادگی مسلمانان برای مقابله با دشمن تاکید شده است .

وی افزود: رسول اکرم (ص) فرمودند؛ تمام خیر و خوبی ها در سایه قدرت و شمشیر است . همه باید بدانند مقاصد اسلامی جز با آمادگی و قدرت تحقق نمی یابد پس آمادگی خود را حفظ کنید.

آیت الله نوری همدانی آمادگی برای مقابله با دشمن را داری چند بعد دانست و گفت: آمادگی تجهیزاتی، اطلاعاتی ، فکری و فرهنگی برای مقابله با دشمن بسیار ضروری است. خداوند هر پیامبری را که برانگیخت دریک دست او کتاب هدایت الهی و در دست دیگر ابزار جنگ برای مقابله با دشمن قرار داد . پیامبر اکرم (ص) در کنار کتاب الهی شمشیر داشت و بیش از ۶۰ جنگ انجام داد .

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: مسلمانان باید به اصول پدافند غیر عامل توجه داشته و برای مقابله با دشمن آماده باشند و بدانند که خداوند به آنها کمک می کند.

وی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: در طول ۸ سال دفاع مقدس جوانان ما روحیه آمادگی و جهادی داشتند و در خاطرات و کتاب‌های به جا مانده از آن‌ها این روحیه به خوبی دیده می‌شود.

آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: باید در جوانان ما روحیه بیداری و معنویت تقویت شود تا در برابر تحرکات دشمن با سلاح معنویت مقابله کنیم.

وی اسلام را دین جهاد ، آمادگی ، پدافند و هوشیاری دانست و گفت: دشمن دوست دارد شما از سلاح ها و امکانات خود غافل باشید تا به شما حمله کند، همه دستگاه ها به ویژه سازمان صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیر عامل هماهنگ باشند و توانمندی های داخلی را منتشر کنند و همه بدانند که دشمن در کمین ماست، قرآن نیز تاکید دارد که آماده باشید و همه کمینگاه های دشمن را ببندید، این به نوعی تاکید بر پدافند است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر