۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۰۶۷۰
صبحگاه مشترک دانش آموزی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان همزمان با شروع برنامه های هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولین دستگا ه های اجرایی سطح استان و نیز مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در در دبیرستان شهید برهان عالی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،صبحگاه مشترک دانش آموزی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان همزمان با شروع برنامه های هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولین دستگا ه های اجرایی سطح استان و نیز مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در در دبیرستان شهید برهان عالی برگزار شد.

در این مراسم مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج به نمایندگی از کارگروه فرهنگی آموزشی و اجتماعی در سخنانی به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در زندگی عامه مردم اشاره و گفت دانش آموزان نقش مهمی در آگاه سازی خانواده ها از اهداف و سیاستهای پدافند غیرعامل برعهده دارند و باید این امر مهم وارد زندگی مردم شود.

در ادامه رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در سخنانی جایگاه پدافند غیرعامل را به عنوان یک بستر مناسب به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن در بخشهای مختلف سایبری و زیستی و کالبدی و اقتصادی نامبرد و اظهار داشت: امروز سمت و سوی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه کسب اطلاعات در زمینه های مختلف می باشد که این موضوع در بحث پدافند ساییبری خلاصه می شود و باید به عنوان مجریان امر مردم را از این جریان آگاه نمایم .

وی هفته پدافند غیرعامل را یادآور و اقدامات و برنامه های در دست اجرا ء برای مصون سازی جامعه برشمردند و از کلیه دستگاه های اجرایی خواستند برنامه ها و اهداف و سیاستهای پدافند غیرعامل را در کارهای اجرایی مدنظر قرار دهند.

در ادامه یکی از دانش آموزان مطالبی در اهمیت پدافند غیرعامل قرائت و سپس زنگ هفته پدافند غیرعامل به صدا درآمد و در پایان مسئولین از نمایشگاه کارگروهای پدافند غیرعامل که توسط مسئولین دبیرستان شهید برهان عالی برپاشده بود بازدید به عمل آوردند .



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر