۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۰۶۶۷
جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان همدان با حضور ناظری پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان همدان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان همدان به ریاست ناظری پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان همدان و با حضور  صوفی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 ناظری پور در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ، فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت. ایشان در ادامه عرایض خود به آمادگی دستگاه های مختلف خدمات رسان در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی در قالب یک رزمایش اشاره نمود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان بر لزوم آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی در خصوص حوزه های پدافند غیر عامل ازجمله سایبری، زیستی و مردم محور و ... تاکید کرد .

 صوفی با تأکید بر فرهنگ سازی و آموزش خاطر نشان کرد: پدافند غیر عامل در صدد پیش گیری از بروز بحران با طرح برنامه ریزی در همه لایه های پدافندی است و بهترین راه برای صیانت از آرمان های انقلاب را اجرای شاخص های پدافند غیرعامل دانست و سازمان پدافند غیر عامل با رصد تهدیدات و ارتباط با دستگاهها و هم چنین برگزاری رزمایش های مختلف و آموزش همگانی در صدد کاهش و یا خنثی نمودن این تهدیدات است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر