۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۰۲۵۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه هم اندیشی با مربیان و مدرسین حوزه پدافند غیرعامل استان سمنان که در محل استانداری برگزار شد آموزش را رکن اصلی و پر اهمیت برنامه های پدافند غیرعامل برشمرد و افزود یکی از محورهای تنظیم شده برای هفته پدافند غیرعامل برگزاری دوره عمومی و تخصصی پدافند غیر عامل برای دستگاههای اجرایی در سطح استان سمنان می باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه هم اندیشی با مربیان و مدرسین حوزه پدافند غیرعامل استان سمنان که در محل استانداری برگزار شد آموزش را رکن اصلی و پر اهمیت برنامه های پدافند غیرعامل برشمرد و افزود یکی از محورهای تنظیم شده برای هفته پدافند غیرعامل برگزاری دوره عمومی و تخصصی پدافند غیر عامل برای دستگاههای اجرایی در سطح استان سمنان می باشد.

آموزش رکن اصلی برنامه‌های پدافند غیرعامل است

 ایرج کارخایی اجرای برنامه های آموزشی را در این حوزه مستلزم همکاری و مساعدت مربیان و مدرسین با اداره کل پدافند غیرعامل برشمرد و خواستار ارائه نقطه نظرات سازنده برای بالا بردن کیفیت دوره های  آموزشی شد.

 وی استفاده از نیروهای توانمند بومی و متخصص را در امر آموزش مهم برشمرد و افزود: برنامه های پدافند غیرعامل برای اجرایی و عملیاتی شدن نیازمند نگرشی علمی و تخصصی دارد و پیدا کردن ریشه  حل مسائل را باید در علم، علوم و فنون و تکنولوژی دنبال کرد، چون تهدیدات امروز وابسته به فناوری های نوین شده اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: پیشینه عداوت روز افزون استکبار جهانی با اسلام و ایران اسلامی و گسترش،  تنوع و  پیچیدگی  ابعاد مختلف تهدیدات نیازمند هوشیاری و بهره گیری از تخصص و علوم جدید و همراهی اساتید دانشگاهی و مربیان آگاه در این عرصه است.

وی هدف اصلی هفته پدافند غیرعامل را ترویج گفتمان و فرهنگ سازی در این حوزه برشمرد و افزود با برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای گروه ها ، اقشار مختلف، خصوصاً عموم مردم می‌توانیم گام‌های اساسی در این عرصه برداریم.

 در این جلسه همچنین مربیان و مدرسین پدافند غیرعامل نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را برای اجرای مناسب و مطلوب تر دوره های آموزشی بیان داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر