۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۰۱۵۱
جلسه رابطین پدافند غیرعامل فرمانداری های سطح استان با حضور سیف مدیر کل پدافند غیرعامل در محل سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استان در این جلسه گفت: دانستن اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل امری  بسیار مهم و ضروری بوده و بر همه ما لازم است که با اجرا و رعایت آنها در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان جامعه را ایمن نماییم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن هفته پدافند غیر عامل 8لغایت 14 آبانماه، می بایست ستاد های نکوداشت هفته پدافند غ ع هرچه سریعتر در فرمانداری های سطح استان تشکیل و اقدامات لازم  بمنظور ابلاغ آیین نامه و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات هفته معمول گردد.

ایشان با اشاره به موقعیت مهم کشور بیان داشت: در عصر پیش رو تهدیدات شکل جدیدی به خود گرفته و به صورت تهدیدات ترکیبی در آمده اند بطوریکه اقداماتی که در سالهای پیش جهت مقابله با تهدیدات و کم اثر نمودن آنها بکار گرفته می شد بعضاً در وضعیت کنونی کارایی و اثر بخشی خود را از دست داده و همین امر ضرورت توجه جدی مسئولین ذیربط را به ملاحظات پدافندی دوچندان نموده است.

همچنین مسئولین پدافند غ ع فرمانداری های سطح استان نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در نیمه نخست سالجاری، آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته پدافند غ ع سال 97 اعلام نمودند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر