۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۰۱۰۶
همایش پدافند زیستی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی شهرستان تویسرکان و با حضور مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همایش پدافند زیستی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی شهرستان تویسرکان و با حضور مدیر کل  بهداشت و درمان سازمان پدافند غیر عامل کشور به همراه فرماندار شهرستان تویسرکان و مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، فرماندار شهرستان با توجه به شرایط کنونی کشور در مقابله با تهدیدات خارجی و با توجه به شاخص های شهرستان تویسرکان که در حوزه کشاورزی نقش درخشانی در استان همدان دارد برگزاری همایش های پدافند غیرعامل علی الخصوص در حوزه زیستی را با اهمیت دانست.

در ادامه آقای صوفی، به معرفی کلیاتی از پدافند غیر عامل و کارگروه های مختلف و هم چنین در مورد چارت سازمانی و تشکیلات سازمان پدافند غیر عامل مطالبی را عنوان کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان پدافند غیر عامل دیدگاه آموزش محوری دارد که می تواند با آگاه سازی جامعه تهدیدات خارجی در حوزه پدافند زیستی را به فرصت تبدیل کرد.

سپس دکتر کریمی نیا گفت: دشمن با جنگ های ترکیبی که کم و بیش شاهد آن هستیم در صدد ایجاد آسیب در حوزه های مختلف پدافندی است. وی خاطر نشان کرد: پیامد های زیستی شامل نتایج، بازتاب و تأثیرات حاصل از حادثه زیستی در مقیاس فردی، محلی، منطقه ای، ملی و جهانی می باشد که این نتایج ممکن است شامل آلودگی، اختلال و ... باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر