۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۰۰۹۷
روز گذشته دومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان باحضور اعضاء قرارگاه در محل سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، روز گذشته دومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان باحضور اعضاء قرارگاه در محل سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد.

در این جلسه مباحثی پیرامون مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان توسط نمایندگان دستگاههای عضو مطرح گردید. اعضاء ضمن ارائه گزارش از عملکرد خود در حوزه پدافند زیستی نقطه نظرات خود را نیز ارائه نمودند. صفری مدیرکل پدافند غیرعامل استان با ارزیابی مثبت از عملکرد همه دستگاهها بر همکاری بیشتر و ارائه گزارش دقیق و به موقع به این اداره کل تأ کید, و از همه ادارات خواست که در خصوص پیشگیری و کنترل بیماریهای دام و طیور و نیز بیماریهای مشترک انسان و دام با اداره کل دامپزشکی همکاری مستمر داشته باشند.
دومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان اصفهان

نماینده اداره کل دامپزشکی استان نیز اعلام نمود که امسال خوشبختانه بدلیل اقدامات موثر پیشگیرانه تا کنون بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان کنترل شده و امیدواریم این رویه را بتوانیم ادامه دهیم و از خسارات احتمالی وارده به این صنعت جلوگیری نمائیم. در ادامه جلسه نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مقابله با بیماریهای نوپدید و بازپدید از ایجاد آمادگی لازم در صورت شیوع چنین بیماریهایی خبر داد. در پایان جلسه با توجه به آسیبهای وارد شده بر اثر مصرف مشروبات الکلی در برخی از استانهای کشور تدابیر لازم جهت کاهش آسیب پذیری و مقابله با این موضوع اندیشیده شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر