۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۹۸
رییس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: برای کاهش حوادث احتمالی ما در کمیته‌های ایمنی، محیط زیست، سلامت و پدافند غیرعامل مسائل را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا کارکنان بتوانند آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

سید اسماعیل قادری با اعلام این خبر افزود: بحث نفر ساعت آموزش در زمینه HSE یکی از پارامترهای مهم برای فعالیت پرسنل رسمی و پیمانکاران در پالایشگاه است تا افراد شاغل با بحث‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست آشنا شوند.

 

وی اظهار کرد: این میزان ساعت کار بدون حادثه در عمر پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بی نظیر است.

 

این مقام مسوول تصریح کرد: برای کاهش حوادث احتمالی ما در کمیته‌های ایمنی، محیط زیست، سلامت و پدافند غیرعامل مسائل را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا کارکنان بتوانند آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

 

قادری ادامه داد: برای جلوگیری از حوادث، بحث پیشگیری و بازرسی‌های دوره‌ای از قسمت‌های مختلف پالایشگاه را در دستور کار داریم تا کارکنان و پیمانکاران بتوانند طبق مقررات و شاخص‌ها فعالیت کنند.

 

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: ما نسبت به سال‌های قبل شاهد کاهش 85 درصدی حوادث در این پالایشگاه بوده‌ایم.

 

وی در پایان یادآور شد: کاهش حوادث در این پالایشگاه نشان از فرهنگ‌سازی و انجام فعالیت‌های فرهنگی برای آشنایی بیشتر کارکنان و پیمانکاران در زمینه‌های زیست محیطی، بهداشتی و حوادث است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر