۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۹۷۸۶
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضورمحمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی ، مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل سایبری استان و اعضاء کارگروه در سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضورمحمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی ، مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل سایبری استان و اعضاء کارگروه در سالن جلسات استانداری  تشکیل شد.

در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه پدافند غیرعامل سایبری ضمن اهمیت برشمردن موضوع فضای مجازی و بروز حملات سایبری ، اظهار نمودند ارائه طرح جامع پدافند غیرعامل سایبری استان مبنای خوبی برای کار و بی اثر سازی تهدیدات و حملات سایبری دشمن می باشد.

استاندار خراسان شمالی پدافند غیر عامل را مصون سازی زیرساخت ها دانست و گفت:باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا زیرساخت های خود را در مقابل حوادث ایمن سازی کنیم و این به معنای پیشگیری قبل از درمان تلقی می شود و باید هر حادثه ای را قبل از بروز آن پیش بینی و علاج کنیم و اگر مدیران در بروز حادثه حضور به موقع داشته باشند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران عضو این شورا، مطالعه دقیق پیش نویس سند طرح جامع پدافند غیرعامل استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با همفکری و خرد جمعی طرح کم نقص و پخته ای را برای استان آماده کنیم بنابراین مدیران می توانند با ارائه نظرات خود به مشاور طرح، این روند را تسریع کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر