۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۳۸۹۰۱
آذربایجان شرقی؛
فرماندار بناب با تاکید بر اینکه پروژه ای در دست اجرا در سطح شهرستان می باسیت پیوست پدافند غیر عامل شوند، گفت: این امر می تواند در برنامه ریزی تصمیمات پدافند غیر عامل در مواقع اضطرای موثر واقع شود.

به گزارش پایداری ملی، امین رفیعی صبح امروز  در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرستان بناب، آمادگی پدافند غیر عامل در مقابله با تحرکات دشمنان را ضروری اعلام کرد و گفت: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان در حوزه های مختلف مانند اقتصادی، سیاسی و غیره این ضرورت ایجاد می شود تا نهادهای دولتی و غیر دولتی با همکاری مردم در مقابله با دشمنان از آمادگی کامل بر خوردار باشند.

فرماندار بناب توجه به پدافند سایبری و ایمن سازی شبکه دولت را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد از امورات ادارات و خدمات دولتی از طریق شبکه دولت انجام می شود، ایمن سازی این شبکه جهت جلوگیری از نفوذ دشمنان امری ضروری است.

وی تصریح کرد: شبکه اداری دولت تنها جهت امورات اداری و خدماتی طراحی شده است و نباید از این شبکه دولتی در سایر امورات مجازی استفاده کرد چراکه این کار می تواند موجب فراهم کردن نفوذ دشمنان به اطلاعات حساس شود.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه پروژه های در دست اجرا در سطح شهرستان می باسیت پیوست پدافند غیر عامل شوند، اظهار داشت: این امر می تواند در برنامه ریزی تصمیمات پدافند غیر عامل در مواقع اضطرای موثر واقع شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر