۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۸۸۹۸
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین گفت: 60 دوره آموزشی عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل برای 48 دستگاه اجرایی در استان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، محمد افشار روز شنبه در جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی که در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد افزود: این تعداد دوره های آموزشی به شکل مستمر برای ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی طی 2 سال اخیر در قزوین برگزار شده است.

وی با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی پدافند غیرعامل گفت: بر اساس توافق 2 کارگروه امداد و نجات و آموزش و اطلاع رسانی برنامه های آموزشی امداد و نجات از صدا و سیمای استان پخش می شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین افزود: هدف برگزاری جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی پدافند غیرعامل فرهنگ سازی و آموزش همه مردم در خصوص مسائل پدافند غیرعامل است.

به گفته وی استفاده از فضای مجازی جهت تهدیدشناسی در حوزه های مختلف و چگونگی دفاع متقابل، حایز اهمیت است که در این زمینه گام های بلندی در استان برداشته شده است.
پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی است که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات، تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر