۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۸۷۸۹
نشست مشترکی با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس گروه تهدیدات تخصصی و دبیر کارگروه فناوری اطلاعات، بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از توانمندیهای استان و ارائه راهکار جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در دفتر کار مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد. ‎
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز سه شنبه نشست مشترکی با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس گروه تهدیدات تخصصی و دبیر کارگروه فناوری اطلاعات، بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از توانمندیهای استان و ارائه راهکار جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در دفتر کار مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد.

 دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان  و با اشاره به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در جامعه بیان داشت: کارگروه فناوری اطلاعات باید بعنوان کارگروه پیشرو در تمامی حوزه ها اقدامات پدافند غیرعامل حوزه اطلاعات و ارتباطات را رصد نموده و همچنین پیشنهادات و راهکارهای این کارگروه را در حوزه های دیگر ارائه نماید.

دبیر شورای پدافند غیرعامل  تاکید کرد، در راستای اجرای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تلاش نمود تا با برنامه­ریزی دقیق و حساب شده در حوزه پدافند غیرعامل مخصوصاً زیرساختهای ارتباطی، امنیت سایبری و فرهنگ­سازی در خصوص فضای مجازی اقدامت موثری از سوی کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات پدافند غیرعامل استان انجام گیرد.

برگزاری نشست مشترک مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران

در ادامه طهماسبی رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات،  با تشکر از مدیرکل پدافند غیرعامل گزارشی از اقدامات اداره کل فناوری اطلاعات استان و کارگروه فناوری اطلاعات پدافند غیرعامل ارائه نمود. ایشان بیان داشت مازندران دومین استان کشور از لحاظ زیرساخت ارتباطی و تعداد کاربران اینترنتی می باشد و این موضوع تهدیدات و فرصتهای مختلفی در استان ایجاد می­کند، که باید تهدیدات این حوزه را با اقدامات پدافند غیرعامل تبدیل به فرصت نموده و از فرصتها استفاده نمود. در پایان علاوه بر مصوبات اجرایی و کاربردی مقرر گردید این کارگروه ظرفیت­های زیرساختی IT استان را که دستگاه­های اجرایی جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته­تر به مردم می­توانند استفاده کنند با حضور در جلسات دیگر کاگروه­ها ابعاد آن را تشریح نمایند
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر