۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۳۸۴۲۳
اولین نشست رابطین پدافند غیرعامل استان خوزستان در سال 97 روز دوشنبه دوازدهم شهریور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، اولین نشست رابطین پدافند غیرعامل استان خوزستان در سال 97 روز دوشنبه دوازدهم شهریور در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید. در این نشست که با حضور دهقان معاون امنیتی و انتظامی استاندار، فیوضی مدیر کل پدافند غیرعامل و جمعی از فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان برگزار شد، رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان حضور یافتند و در خصوص پدافند شیمیایی و نحوه ی شناسایی مواد پر خطر و راه های ایجاد آمادگی در برابر آنها با آموزش هایی توسط خانم دکتر شلمزاری ارائه گردید.

اولین نشست رابطین پدافند غیرعامل استان خوزستان در سال 97 برگزار شد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار در این نشست مهمترین دغدغه ی پدافند غیرعامل را در شرایط کنونی، حذف فاصله بین مردم و مسئولین و آشکارسازی توطئه ی دشمنان کشور جهت ایجاد این شکاف خوانده و افزود رسالت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی دفاع نرم است که از طریق حضور در بین مردم، در مساجد، حسینه ها، دانشگاه ها و..... محقق خواهد شد.

سعید فیوضی مدیر کل غیرعامل نیز در این نشست با تشریح برنامه های اداره کل پدافند غیرعامل در سال 97 از رابطین پدافند غیرعامل استان خواست با مدیریت و همت بیشتری در جهت اجرای اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل گام بردارند. ایشان بر شناسایی مراکز آسیب پذیری شهرستان و استان از سوی رابطین تاکید و اظهار داشت که در جلسات مستمر پدافند غیرعامل شهرستان رابطین با همکاری دستگاه های ذیربط ضمن شناسایی مراکز حساس، نسبت به مصون سازی اماکن مذکور اقدام نمایند.

اولین نشست رابطین پدافند غیرعامل استان خوزستان در سال 97 برگزار شد

فیوضی افزود، هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنی است که در آن با ایجاد فضای همدلی و همکاری هر چه بیشتر کلیه دستگاه های اجرایی استان در اجرای هر چه بهتر اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مباحث مربوط به پدافند غیر عامل گام های موثر تری بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر