۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۸۳۵۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان بابیان اینکه سطح‌بندی ادارات استان در حوزه پدافند غیرعامل انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۹۳ دستگاه اجرای و غیر اجرایی در این طرح اقدام کرده‌اند.

به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی در نشست شورای پدافند غیرعامل استانداری سمنان که بعدازظهر یکشنبه در استانداری برگزار شد، از اجرای طرح سطح‌بندی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و تأکید کرد: پرونده‌های نهایی هر دستگاه در این حوزه به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارجاع داده می‌شود تا جمع‌بندی نهایی بر روی آن‌ها صورت بگیرد.

وی ایجاد نقشه پدافند غیرعامل سراسر کشور را مزیت طرح سطح‌بندی دانست و افزود: نتایج این سطح‌بندی به‌زودی معلوم می‌شود تا ادارات متوجه رفع برخی نکات در درون دستگاه خود باشند و کاستی‌ها را رفع کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، از برگزاری دو مانور به مناسبت هفته پدافند در ساختمان‌های استانداری و صداوسیمای مرکز سمنان خبر داد و گفت: این دو برنامه محوری باهدف ارتقای توانمندی‌های دفاعی در حوزه پدافند غیرعامل اجرا می‌شود.

کارخایی فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل، برپایی رزمایش‌های حوزه پدافند غیرعامل در سطح استان، آموزش در این حوزه، طرح جامع پدافند غیرعامل استان، استقرار مولدهای برق اضطراری در ادارات خدمات‌رسان و حساس، برگزاری جلسات با نهاد های مختلف، اجرای طرح های مشترک و ... را در زمره برنامه های محوری پدافند غیرعامل استانداری سمنان دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر