۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۸۱۸۸
در آستانه هجدهم ذوالحجه برگزار شد؛
در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشن با شکوهی با حضور معاونین و کارکنان به اتفاق خانواده هایشان در فضایی معنوی در سالن همایش های شهید طهرانی مقدم سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم جشن با شکوهی با حضور معاونین و کارکنان  در فضایی معنوی در سالن همایش های شهید طهرانی مقدم سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین اعوانی طی سخنانی ضمن عرض تبریک و گرامیداشت این روز خجسته و دهه ولایت اظهار داشت: رسول مکرم اسلام به امر الهی، نظام اسلامی را پایه گذاری نمود و در روز غدیر خم حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی ومروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب کرد.

مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد

وی در ادامه به بخشهائی از خطبه غدیریه اشاره کرد وگفت : پیامبر عظیم الشان اسلام فرمود : خداوند مرا مامورکرد که به هر سیاه و سفیدی اعلام کنم که علی ابن ابیطالب برادر ، وصی و جانشین بعد از من بر امتم خواهد بود و نسبت او به من همانند هارون به موسی است، جز اینکه پیامبری بعد از من نخواهد بود. ملعون است هرکه با او مخالفت کند. بعد از علی امامت در نسل من از فرزندان علی است که منجی آخر الزمان ، آخرین این فرزندان است.

مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد

دراین مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در رسا و مدح حضرت امیرالمومنین ( علیه السلام) مدیحه سرایی نمود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در مسابقه غدیریه تجلیل شد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهداء گردید.

مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر