۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۷۸۸۹
هشتمین همایش آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ویژه معاونان و کارشناسان ادارات کل مرکزی بانک با موضوعات تحلیل جنگ اقتصادی دشمن، پدافند سایبری و پدافند اقتصادی و با حضور حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و دبیر کمیته پدافند غیرعامل، امور ایمنی و مدیریت بحران بانک در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، هشتمین همایش آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ویژه معاونان و کارشناسان ادارات کل مرکزی بانک با موضوعات تحلیل جنگ اقتصادی دشمن، پدافند سایبری و پدافند اقتصادی و با حضور حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و دبیر کمیته پدافند غیرعامل، امور ایمنی و مدیریت بحران بانک در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش برگزار شد.

در این همایش صابری گفت: دشمنان به شیوه های نوظهوری مانند جنگ ارزی و اقتصادی روی آورده اند که در آن کشورهای متخاصم بدون شلیک حتی یک فشنگ و دادن تلفات و خسارات سنگین جانی و مالی و بدون محکومیت بین المللی ، زیرساخت های اقتصادی کشور حریف را هدف قرار می دهند .

برگزاری هشتمین همایش آموزشی پدافند غیرعامل در بانک ملی

وی افزود: کارکنان شبکه بانکی به عنوان افسران ارشد جنگ اقتصادی می توانند با هوشیاری ، درایت علمی و عملی در جهت خنثی سازی توطئه دشمن اقدام کنند .

در ادامه دکتر حسن پارسا جانشین معاونت فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: امروزه حملات سایبری به بخش بانکی سه برابر بیش از سایر بخش هاست و برآوردها نشان می دهد تا سال 2025 هزینه های مدیریت زیرساخت امنیت سایبری بانک ها تا 40 درصد رشد خواهد داشت.

برگزاری هشتمین همایش آموزشی پدافند غیرعامل در بانک ملی

برگزاری هشتمین همایش آموزشی پدافند غیرعامل در بانک ملی


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر